Aktualizacja, sobota godz. 16
W sobotę przed południem klienci banku PKO BP znów skarżyli się, że nie mogą podjąć gotówki, ani płacić kartami debetowymi tego banku. Około godz. 13 nastąpiła też około dwugodzinna przerwa w działaniu internetowego serwisu Inteligo.
Aktualizacja piątek, godz. 20
Klienci banku PKO BP mają trudności z podjęciem gotówki ulokowanej na kontach i skorzystania z płatności bezgotówkowych. Wszystko przez awarię systemów informatycznych.
- Faktycznie wpłynęła do nas informacja, że klienci mają problem z obsługą swoich kart - mówi Edyta Turkiewicz, kierownik zespołu prasowego PKO Banku Polskiego. - Mam jednak potwierdzoną informację od działu IT, że awarię udało się już naprawić. Wiadomo, że były trudności z wypłatą pieniędzy z bankomatów i płatnościami kartą. Problemy trwały ok. 2 godzin.
Klienci są zaniepokojeni, czy z powodu awarii ich pieniądze nie zostaną wydane przez bankomat, bądź błędnie zaksięgowane. - Na razie nie mamy sygnałów, aby taki problem występował. W przypadku, gdyby jednak ktoś zauważył, że środki z jego rachunku zostały źle zaksięgowane prosimy o złożenie reklamacji. Nie jest do tego konieczny wydruk z bankomatu. W przypadku jakiś nieprawidłowości jesteśmy w stanie drogą elektroniczną sprawdzić co stało się ze środkami.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?