Według wstępnych ustaleń, awaria systemów informatycznych banku nastąpiła ok. południa. Klienci nie mogą korzystać z usług bankowości elektronicznej oraz serwisu telefonicznego. Pracownicy banku zaznaczają jednak, że można korzystać z bankomatów oraz kart płatniczych.
PKO BP zapewnia, że wszystkie złożone przez klientów w dniu dzisiejszym zlecenia będą zrealizowane. Na razie nie wiadomo, co było przyczyną awarii, jednak bank informuje, że podjęto działania zmierzające do szybkiego jej usunięcia.
PKO BP prowadzi ponad 3,2 mln kont z dostępem do uslug elektronicznych.
Aktualizacja z godz. 16.00: jak zapewniają pracownicy Biura Prasowego PKO BP awarię już usunięto i system informatyczny powinien pracowac normalnie.
Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?