Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Urząd Miasta Rumi ma coraz większe potrzeby... finansowe

[email protected]
Tylko jedna osoba nie poparła projektu uchwały, na mocy której zwiększone zostaną wydatki na Urząd Miasta Rumi. Co o tym myślisz? Skomentuj!

Ponad 350 tys. zł więcej kosztować będzie mieszkańców Rumi magistrat. Pieniądze pójdą na usługi prawnicze, wypłaty dla nowych urzędników oraz na remont i meble.

- Zmiany podyktowane są koniecznością pilnego przygotowania się do pozyskiwania środków zewnętrznych - tłumaczył podczas sesji RM burmistrz Rumi Michał Pasieczny. Nie dla wszystkich było to jednak takie oczywiste. - Jakich usług prawniczych? Ilu etatów? - dopytywała się radna Karolina Rydzewska, która jako jedyna nie poparła projektu.

Okazuje się, że 230 tys. zł zostanie przeznaczone na wynagrodzenia asystenta oraz doradcy burmistrza, a także osoby, która będzie się zajmować inwestycjami. Następne 28 tys. zł będzie przeznaczone na remont w urzędzie. Jakich pomieszczeń?
- Burmistrza i wiceburmistrza, będą również drobne prace odświeżające w sekretariacie burmistrza - odpowiedział zapytany burmistrz Michał Pasieczny.

Zakupowi dodatkowych usług prawniczych dziwił się również Tadeusz Piątkowski. W odpowiedzi usłyszał, że liczba osób związanych z obsługą prawną w samym urzędzie się nie zmieni, ale burmistrz uznał za potrzebne zlecić jeszcze "pracę" na zewnątrz.

Urząd Miasta Rumi ma coraz większe potrzeby... finansowe - skomentuj!

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na rumia.naszemiasto.pl Nasze Miasto