Ponad 350 tys. zł więcej kosztować będzie mieszkańców Rumi magistrat. Pieniądze pójdą na usługi prawnicze, wypłaty dla nowych urzędników oraz na remont i meble.
- Zmiany podyktowane są koniecznością pilnego przygotowania się do pozyskiwania środków zewnętrznych - tłumaczył podczas sesji RM burmistrz Rumi Michał Pasieczny. Nie dla wszystkich było to jednak takie oczywiste. - Jakich usług prawniczych? Ilu etatów? - dopytywała się radna Karolina Rydzewska, która jako jedyna nie poparła projektu.
Okazuje się, że 230 tys. zł zostanie przeznaczone na wynagrodzenia asystenta oraz doradcy burmistrza, a także osoby, która będzie się zajmować inwestycjami. Następne 28 tys. zł będzie przeznaczone na remont w urzędzie. Jakich pomieszczeń?
- Burmistrza i wiceburmistrza, będą również drobne prace odświeżające w sekretariacie burmistrza - odpowiedział zapytany burmistrz Michał Pasieczny.
Zakupowi dodatkowych usług prawniczych dziwił się również Tadeusz Piątkowski. W odpowiedzi usłyszał, że liczba osób związanych z obsługą prawną w samym urzędzie się nie zmieni, ale burmistrz uznał za potrzebne zlecić jeszcze "pracę" na zewnątrz.
Urząd Miasta Rumi ma coraz większe potrzeby... finansowe - skomentuj!
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?