- Konieczność ponowienia akcji powstała z uwagi na to, że przez siedem lat wybudowano w Rumi wiele nowych nieruchomości, wiele, a nawet bardzo wiele, wyremontowano zmieniając elewacje, a także nawet dlatego, że dawniejsze oznakowania spadły lub uległy zniszczeniu - mówi Roman Świrski, komendant SM w Rumi.
ZOBACZ TAKŻE:
* Straż Miejska Rumia: Złapali napastnika w pościgu
Jak dodaje, nikogo nie trzeba przekonywać o tym, jakie znaczenie ma dla służb ratunkowych prawidłowe oznakowanie budynków. Czasem minuty decydują o życiu ludzkim, a karetka pogotowia krąży w jakimś rejonie poszukując wskazanego adresu.
- Posiadanie prawidłowego numeru porządkowego nieruchomości jest obowiązkiem właścicieli nieruchomości zapisanym w przepisach prawa. Numer porządkowy musi być umieszczony na budynku nie później niż 30 dni od dnia nadania takiego numeru przez gminę - zwraca uwagę komendant Straży Miejskiej w Rumi.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?