Od poniedziałku, 1 czerwca Urząd Miasta Rumi funkcjonować będzie zgodnie ze zmienionymi zasadami. Zmiany wprowadzone zostaną w związku z ustabilizowaniem tempa przyrostu zachorowań na COVID – 19 w Polsce.
Zasady obsługi klientów Urzędu Miasta Rumi, które wejdą w życie 1 czerwca, są następujące:
• Wszystkie wchodzące do urzędu miasta osoby zobowiązane są do stosowania własnych środków ochrony osobistej (maseczki lub przyłbice, rękawiczki). Wprowadzony został również obowiązek dezynfekcji dłoni dostępnym dla klientów płynem;
• Do dyspozycji klientów będzie wyłącznie zlokalizowane na kondygnacji „0” Biuro Obsługi Mieszkańców. Pracownicy pozostałych kondygnacji urzędu nadal będą pracować w trybie wewnętrznym. Jeśli okaże się, że sprawa wymaga kontaktu z pracownikiem danego wydziału lub referatu, wówczas zostanie on poproszony o podejście do Biura Obsługi Mieszkańców celem bezpośredniego obsłużenia klienta;
• Przy każdym stanowisku będzie mogła przebywać tylko jedna osoba;
• W holu Biura Obsługi Mieszkańców nadal dostępna będzie skrzynka, w której można składać dokumenty bez konieczności kontaktu z urzędnikami;
• Punkt Banku Rumia Spółdzielczego, który zlokalizowany jest na kondygnacji „0” urzędu, pozostaje nieczynny do 15 czerwca 2020 roku;
• Zgłoszenia o przyznanie Karty Dużej Rodziny, Rumskiej Karty Dużej Rodziny oraz Rumskiej Karty Seniora będą przyjmowane telefonicznie, w Wydziale Spraw Społecznych, pod numerem telefonu 58 679 65 39, w każdy poniedziałek oraz środę. Odbiory będą się odbywać po uprzednim ustaleniu terminu, odpowiednio w środy oraz piątki;
oprac. na podst. komunikatu Urzędu Miasta Rumi
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?